- Tvrtka Hyundai Europe lansirala je Re:Style u Europi – platformu za cirkularnu ekonomiju i održivost
- Pokrenuta 2019., platforma je posvećena inovacijama i održivosti
- Platforma je lansirana modnom izložbom koja podiže svijest javnosti o održivosti i koju je osmislio poznati modni dizajner Jeremy Scott
AMSTERDAM, NIZOZEMSKA – Tvrtka Hyundai Motor lansirala je Re:Style u Europi, platformu za cirkularnu ekonomiju. Početak europske platforme Re:Style predstavila je suradnja tvrtke Hyundai i svjetski poznatog dizajnera Jeremyja Scotta koja označava uspostavu standarda za godine koje dolaze i koji nadahnjuje svjesniju budućnost.
Od prenamjene zračnih jastuka i sigurnosnih pojaseva iz starih automobila do recikliranja plastičnih boca, šećerne trske, žitarica i ulja, sve što bi inače bilo odbačeno dobilo je novi život. Ove tkanine i materijali ponovno su zamišljeni kao dizajnerovi novi konci, dodaci, džepovi ili kao predmeti koji služe kao izvor inspiracije.
Suradnja s Jeremyjem Scottom unutar Re:Stylea nadilazi područje mode i služi kao moćna kampanja osmišljena za podizanje svijesti o vitalnom problemu održivosti, naglašavajući nepokolebljivu predanost platforme uvođenju pozitivnih promjena.
Hyundai Re:Style na prvi pogled
Kreativna bit iza Re:Style 2023 nadilazi puke riječi. To je pokret koji ima za cilj inspirirati ljude diljem svijeta. Sada u svojoj četvrtoj godini, Re:Style 2023 nastoji proširiti svoj opseg i potaknuti pojedince da izazovu postojeće stereotipe. U skladu s vizijom brenda tvrtke pod parolom “Napredak za čovječanstvo”, Re:Style predstavlja Hyundaijevu predanost pokretanju razgovora o otpadu i smanjenju resursa maksimiziranjem ponovne upotrebe i recikliranja proizvoda i materijala. Unutar Hyundaijeve CSV (Creating Shared Value) strategije, Re:Style spada u stup “cirkularne ekonomije”, revitalizirajući materijale i otpad na putu ka održivijoj budućnosti.
Imajući to na umu, proizvodi su dizajnirani s produženim životnim vijekom, a materijali se iznova koriste ili im se mijenja namjena. Re:Style ne pogoduje samo okolišu smanjenjem zagađenja i očuvanjem resursa, već također promiče ekološki prihvatljive i inovativne prakse i tehnologije. Ovaj pristup također predstavlja gospodarske mogućnosti stvaranjem radnih mjesta u industriji recikliranja i ponovne proizvodnje, dok istodobno potiče inovacije i održivi rast.
Uspostava Re:Stylea kao platforme u Europi predstavlja značajnu prekretnicu za Hyundai, ponovno potvrđujući predanost tvrtke upcyclingu, ekološkoj svijesti i inovacijama.
Re:Style evolucija
Re:Style je debitirao 2019. na New Yorku Fashion Weeku s modnom dizajnericom Marijom Cornejo koja je izradila jedinstvenu kolekciju odjeće od otpadne tkanine za autosjedalice. 2020. godine projekt je prerastao u platformu za suradnju sa šest dizajnera u poznatoj trgovini Selfridges u Londonu. 2021., tvrtka se udružila s L’Eclaireurom u Parizu i Boontheshopom u Seulu, čime je još više proširila svoj doseg i utjecaj.
Kako bi nastavio bogato nasljeđe Re:Stylea, Jeremy Scott je lansirao jedinstvenu couture kolekciju 2023., koja je prvobitno predstavljena u Seulu, a sada je za lansiranje dovedena u srce održivog života u Amsterdamu.
Suradnja s Jeremyjem Scottom naglašava Hyundaijevu predanost podržavanju vizionarskih koncepata. Poznat po svojoj sposobnosti remećenja modnih normi, njegov utjecaj na modnu industriju i kreativnost je neporeciv. Scottova kolekcija nadilazi puku modu, već ona služi kao svrhovita izjava. Prenamjenom različitih odbačenih materijala iz procesa proizvodnje automobila, Scott je te materijale transformirao u ekstravagantne modne komade po kojima je poznat. On namjerno razbija stereotipe o održivom dizajnu kolekcijom visoke mode koja se sastoji od odbačenih materijala, tkanina i novih materijala izvedenih iz dijelova kao što su kotači, sigurnosni pojasevi, stražnja svjetla i brisači.
Tijekom događaja predstavljanja platforme u Amsterdamu, Jeremyju Scottu pridružila se dizajnerica Maria Cornejo. Ona je bila prva dizajnerica koja se pridružila Re:Styleu 2019. te pokretačka snaga održive mode na globalnoj razini. Njezina prva kolekcija Re:Style temeljila se na ponovnoj upotrebi tkanina korištenih u unutrašnjosti automobila. Koža korištena za presvlake sjedala, sigurnosne pojaseve, ali i zračne jastuke integrirana je u njezinu kolekciju koja je bila izložena uz najnoviju kolekciju Jeremyja Scotta kako bi pokazala korijene Re:Stylea.
Povratak korijenima
Bit Re:Stylea odražava Hyundaijevo duboko korejsko nasljeđe koje potječe iz srca rodnog mjesta tvrtke Hyundai Motor. U središtu je duh korejske kulture za očuvanje starih materijala, zgrada i baštine te prenamjena kako bi se stvorilo nešto moderno i novo. Isto kao i za bezvremenski hanbok, što u prijevodu znači “korejska odjeća”. Hanbok nadilazi puku modu, to je simbol kulturnog i ceremonijalnog značaja zamršeno utkan u tapiseriju korejskih tradicija.
Re:Style nije samo platforma, već stil života koji potiče ljude da preispitaju svoje izbore: od odjeće koju nose do automobila koje voze. Ova se platforma bavi preobrazbom načina na koji ljudi razmišljaju, djeluju i dizajniraju, istovremeno potičući inovativno razmišljanje izvan konvencionalnih granica.
Platforma će se nastaviti i sljedećih godina te baviti ne samo cirkularnom ekonomijom za modu, već i arhitekturu i glazbu, između ostalog.
Podjeli na društvenim mrežama: