U 24. izdanju prestižnog izbora HR Auto 2018. godine, u organizaciji udruge Hrvatski automobilski novinari, Hyundai KONA osvojila je Srebrni volan!U 24. izdanju prestižnog izbora HR Auto 2018. godine, u organizaciji udruge Hrvatski automobilski novinari, Hyundai KONA osvojila je Srebrni volan!

Hyundai KONA osvojila je Srebrni volan!

22.12.2017. - Novosti

U 24. izdanju prestižnog izbora HR Auto 2018. godine, u organizaciji udruge Hrvatski automobilski novinari, Hyundai KONA osvojila je Srebrni volan!

Iako je prije samo nekoliko tjedana stigla na hrvatsko tržište, 12. članova žirija i predstavnika medija KONI su dodijelili 72 boda, čime je nadmašila konkurenciju u finalu.

U izboru je sudjelovalo ukupno 39 noviteta koji su pristigli na tržište u 2017. godini, a u finalu se biralo između šest kandidata.

U 2018. godini ponuda KONE na hrvatskom tržištu bit će proširena verzijama s dizelskim motorom, a na ljeto se očekuje i KONA Electric.

Dogovorite probnu vožnju s jednim od Hyundai partnera.

Pročitajte još

Nekada poznat kao “frankfurtski auto show”, vodeći svjetski auto sajam ove se godine seli u Munchen gdje će ugostiti lidere automoto industrije od 7. do 13.9. Svi noviteti vezani za mobilnost bit će prezentirani široj javnosti, što je IAA Mobility 2021 pretvorilo u vodeću međunarodnu platformu za mobilnost i mobilnu održivost. Kako je to jedna od vodećih Hyundai tema, korejski div autoindustrije uklopio se odlično s vizijom budućnost s 0% CO2 te je podijelio i nove ciljeve, poput postizanja ugljične neutralnosti do 2045. Svojim značajnim ulaganjem u budućnost mobilnosti, uključujući električna vozila na baterije, kao i na gorive ćelije, autonomnu vožnju i održivost, Hyundai iz dana već sada dokazuje da su pametna rješenja ključ bolje budućnosti.

Hyundai na IAA Mobility 2021

Nekada poznat kao “frankfurtski auto show”, vodeći svjetski auto sajam ove se godine seli u Munchen gdje će ugostiti lidere...
Automobili su s vremenom postali puno više od načina prijevoza. Pretvorili su se u naš životni prostor, u drugi dom. Hyundaijevi dizajneri prilagodili su se tim promjenama integracijom virtualne stvarnosti u proces dizajniranja.

Virtualna stvarnost igra ključnu ulogu u razvoju najnovijih Hyundai automobila

Automobili su s vremenom postali puno više od načina prijevoza. Pretvorili su se u naš životni prostor, u drugi dom....
Hyundai Hrvatska Brand Manager, Domagoj Buric, osim što poznaje Hyundai modele do najsitnijih detalja, već godinama pozorno prati stanje na tržištu te je s nama podijelio neke manje poznate činjenice o korejskom divu, ali i svoja predviđanja te savjete pri odabiru modela.

Trendovi, predviđanja i još puno više – razgovor s Brand Managerom Hyundai Hrvatska

Hyundai Hrvatska Brand Manager, Domagoj Buric, osim što poznaje Hyundai modele do najsitnijih detalja, već godinama pozorno prati stanje na...