Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

Hyundai Motor i BTS izazov za budućnost!

28.10.2021. - Novosti

Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

BTS spektakl!

Južnokorejska K-pop senzacija BTS je sedmeročlani bend koji je 2019. godine ušao u povijest nakon što su oborili niz rekorda diskografske industrije, a postali su i prvi bend nakon The Beatlesa s čak tri albuma na prvom mjestu Billboardove top ljestvice unutar jedne godine. Zahvaljujući svojim plesnim pjesmama, vojsci obožavatelja i pozitivnim porukama, jedni su od najpopularnijih i najutjecajnijih glazbenika na svijetu.

Očekujemo Generaciju Jedan

Izazovi su nastavak nedavno pokrenute kampanje „Očekujemo Generaciju Jedan“ i prilika su da se mlađa populacija upozna i sudjeluje u globalnom pokretu za postizanje neutralnosti ugljika. Korisnici društvenih mreža plesat će i stvarati jedinstvene sadržaje uz njima bliske mreže TikTok, Instagram Reels i YouTube Shorts kako bi podsjetili sebe i druge na važnost neutralnosti ugljika i promicali ekološki osviještena ponašanja potrebna za to.

Thomas Schemera, globalni direktor marketinga i voditelj odjela za korisničko iskustvo Hyundai Motor Company, rekao je da milenijalnci i Gen Z imaju važnu ulogu u kreiranju društva koje odgovorno pristupa neutralnosti ugljika te da su zato pozvali BTS i utjecajne osobe na društvenim medijima da stvore sinergiju oko tog važnog cilja.

Izazovi

Prvi izazov je plesni i zove se #Move4Gen1. Ideju o neutralnosti ugljika pretvara u niz pokreta koji se lako prate, a demonstrirao ih je BTS. Koreografija ima znak “+” koji predstavlja već generirane emisije ugljika i “-” koji predstavlja smanjenu emisiju ugljika što dovodi do “0”. U izazovu #Pass2Gen1 sudionici će stvoriti poruke o tome što žele prenijeti generaciji Jedan, prvoj generaciji koja živi u eri neutralnoj prema ugljiku.

Pročitajte još

Posjetite nas u paviljonu 9, na Velesajmu, povodom Zagreb Auto Showa, od 10. do 15.4.2018. Doživite viziju Hyundai budućnosti te premijerno pogledajte KONU Electric i i30 Fastback.

Zagreb Auto Show – U budućnost s vizijom!

Posjetite nas u paviljonu 9, na Velesajmu, povodom Zagreb Auto Showa, od 10. do 15.4.2018. Doživite viziju Hyundai budućnosti te...
Uzbuđenje s trkaćih staza dolazi na ceste – uz novi i20 N, najnoviji Hyundai model visokih performansi. Inspiriran modelom i20 WRC, novi i20 N preuzeo je beskompromisan i snažan dizajn te ga pojačao brojnim značajkama preuzetim iz svijeta moto sporta.

Jeste li već čuli (za) novi i20 N?

Uzbuđenje s trkaćih staza dolazi na ceste – uz novi i20 N, najnoviji Hyundai model visokih performansi. Inspiriran modelom i20...
U idealno vrijeme pred godišnje odmore, Hyundai obogaćuje svoju ponudu potpuno novom KONOM, svestranim SUV-om futurističkog izgleda Hyundai IONIQ 6 je u travnju proglašen Svjetskim automobilom 2023. godine, a slavio je u još dvije laskave kategorije: Svjetsko električno vozilo i Svjetski dizajn automobila.

Hyundai Hrvatska predstavlja dva nova modela – IONIQ 6 i KONU

U idealno vrijeme pred godišnje odmore, Hyundai obogaćuje svoju ponudu potpuno novom KONOM, svestranim SUV-om futurističkog izgleda. Istovremeno, Hyundai IONIQ...