Automobili su s vremenom postali puno više od načina prijevoza. Pretvorili su se u naš životni prostor, u drugi dom. Hyundaijevi dizajneri prilagodili su se tim promjenama integracijom virtualne stvarnosti u proces dizajniranja.Automobili su s vremenom postali puno više od načina prijevoza. Pretvorili su se u naš životni prostor, u drugi dom. Hyundaijevi dizajneri prilagodili su se tim promjenama integracijom virtualne stvarnosti u proces dizajniranja.

Virtualna stvarnost igra ključnu ulogu u razvoju najnovijih Hyundai automobila

30.09.2019. - Novosti

Automobili su s vremenom postali puno više od načina prijevoza. Pretvorili su se u naš životni prostor, u drugi dom. Hyundaijevi dizajneri prilagodili su se tim promjenama integracijom virtualne stvarnosti u proces dizajniranja. Zahvaljujući tome, dizajneri mogu dobiti bolju percepciju unutrašnjosti proizvoda i prije nego što fizički postoji.

Ideja za stvaranje virtualnog sjedala planirala se deset godina, a s napretkom tehnologije automobili se mogu učinkovitije graditi i koristiti na način koji najbolje odgovara potrebama kupaca. Prednosti ovakvog virtualnog sjedala su mnogobrojne. Osim što omogućava brzu vizualizaciju podataka o dizajnu, varijanti boja i materijala početkom dizajniranja, ti podaci se istodobno u ranoj fazi dijele s inženjerima. Virtualno sjedalo omogućuje i brzu usporedbu među timovima – svaki korak se pohranjuje i može se izmjenjivati. Proces dizajna virtualne stvarnosti pojednostavljuje posao Hyundaijevih dizajnera, obzirom da smanjuje količinu vremena koje je potrebno za dizajniranje ideja u 3D obliku. Pruža prostor za neograničene mogućnosti boja i primjenu materijala, kao i dinamičnu prezentaciju funkcionalnosti pokretnih dijelova.

Pročitajte još

Dizajnerski talent Hyundaija prepoznali su i suci iz Međunarodne nagrade za dizajn izvrsnosti (IDEA), jedne od tri velike svjetske nagrade za međunarodni dizajn.

Hyundai Santa Fe, Kona i NEXO osvojili prestižnu nagradu IDEA Design 2018

Dizajnerski talent Hyundaija prepoznali su i suci iz Međunarodne nagrade za dizajn izvrsnosti (IDEA), jedne od tri velike svjetske nagrade...
Nagradni natječaj priređuje i organizira: Hyundai Hrvatska d.o.o., Ljubljanska avenija 4C 10090 Jankomir, Zagreb, Hrvatska, https://hyundai.hr/, OIB: 75940144218, u daljnjem tekstu: Organizator.

Uvjeti i pravila korištenja nagradnog natječaja „WRC I HYUNDAI NAGRAĐUJU“

Članak 1. PRIREĐIVAČ NAGRADNOG NATJEČAJA Nagradni natječaj priređuje i organizira: Hyundai Hrvatska d.o.o., Ljubljanska avenija 4C 10090 Jankomir, Zagreb, Hrvatska,...

Pravila Hyundai Hrvatska kreativnog natječaja

Članak 1: ORGANIZATORHyundai Hrvatska kreativni natječaj raspisuje: Hyundai Hrvatska d.o.o. (OIB: 75940144218), Ljubljanska avenija 4/c, 10090 Zagreb (dalje: Organizator) koji ima sva prava...